Co pro vás Microsoft připravil nového v předplatném Office 365 / Microsoft 365?
10. 6. 2019

1. Používáte OneNote – inteligentní elektronický zápisník?

Pak pro vás máme dobrou zprávu. Aplikace OneNote pro Windows 10 nyní nabízí režim Dark Mode. Ten nově umožní nejen tmavší pozadí aplikace, ale i upravené barevné schéma, které snižuje únavu očí a jednoduše mění scénu. Změny jsou dostupné po poslední aktualizaci OneNote.

2. Máte plány Office 365 nebo Microsoft 365 ve verzi Enterprise?

Pak jste si určitě všimli nové funkce, která se v aplikaci objevila spolu s poslední aktualizací Outlooku. Jde o Insights, neboli MyAnalytics, která shromažďuje data a vytváří statistiky. Ty vám pomůžou hned ve čtyřech klíčových oblastech – času stráveném na síti, spolupráci s kolegy, zaměřením na konkrétní pracovní činnosti i organizací času po pracovní době.

Přehledy, co vám dříve ukazovaly hodiny, které jste během uplynulého týdne strávili na e-mailu, chatu, voláním nebo na schůzkách mimo pracovní dobu, vám nyní ukazují také počet dní, během kterých jste byli po pracovní době úspěšně odpojeni od pracovních nástrojů. Díky tomu si můžete nastavit cíle a vytvořit zdravější návyky. MyAnalytics se dá nově dokoupit i jako doplněk k již stávajícímu plánu Office 365.

3. Konec nekonečnému vytváření tabulek

Díky aplikaci Excel můžete nově z mobilního telefonu pořídit obrázek tabulky vytištěných dat a automaticky jej převézt do plně editovatelné tabulky. Tato funkce je k dispozici od poslední aktualizace a funguje na platformách Android a iOS.

 

Jak na to?

  1. Otevřete aplikaci Excel v mobilním zařízení.
  2. Kliknete na tlačítko „Nový“.
  3. Poté na ikonku v pravém dolní rohu (viz fotka).
  4. Mobilním telefonem vyfoťte obrázek vytištěných dat pro vytvoření tabulky.
  5. Nyní bude aplikace Excelu vytvářet tabulku, poté vás vyzve k její kontrole.
  6. HOTOVO, tabulka se dá dále upravovat (měnit šířku sloupců, výšku řádků, barvy, přepisovat data…).

   

4. Používáte aplikaci To-Do?

V aplikaci To-Do si můžete vytvořit nákupní seznam, anebo zapsat cokoli, co by se vám mohlo v pracovním zápřahu vykouřit z hlavy. Nově také nabízí integraci s Plannerem a Outlookem. Díky tomu budete mít přehled o všech úkolech v To-Do, včetně e-mailů označených v aplikaci Outlook a úkolů přiřazených v Planneru.

 

Vidíte nejen samotný úkol, ale i jeho popis, termín splnění, odkazy do aplikací a máte také možnost připsat poznámku či mezikrok při plnění úkolu. V seznamu E-mail označený příznakem, pak najdete všechny e-maily, které jste označili v Outlooku „vlaječkou“.

Máte zájem nebo se chcete dozvědět více? Napište nám!

Kontaktní osoba

Pavlína Záhorovská

Pavlína Záhorovská

Cloud konzultantka

+420 702 231 813
pavlina.zahorovska@nwt.cz