Integrace kontaktního centra na Microsoft Teams

Náš tým se spolu se společností IPEX (specialistou na cloudové nástroje zákaznické péče a firemní komunikaci) podílel na integraci kontaktního centra s Microsoft Teams. Vychytávce, díky které můžete v prostředí Teams přijímat hovory a volat na jakákoli telefonní čísla.

Jak to funguje?

Všichni uživatele Microsoft Teams se stanou součástí kontaktního centra. Mohou tak vyřizovat hovory přímo z Teams. Jejich telefonní číslo bude přímo naintegrováno do Microsoft Teams a zároveň v Teams uvidí všechny telefonní čísla, které mají uložené v telefonních kontaktech.

Proč integrovat?

Důvodů proč se rozhodnout používat telefonní volání v Microsoft Teams může být mnoho. Nejtypičtější využití je například u obchodního teamu, který používá Office 365 a Microsoft Teams jako svůj hlavní pracovní nástroj. Pro ten je pohodlnější využívat jen jednu aplikaci. Zároveň je však nutné, aby byly uchovávány informace o hovorech jak pro účely pozdější kontroly, tak i pro možnost dohledání informací pro kolegy a nadřízené. Řešením je právě integrace kontaktního centra na Microsoft Teams.

Přínosy

Integrace přinese pohodlí vašim pracovníkům a vám možnost zpětné kontroly a správy hovorů. Zaměstnanci tak nebudou zatížení další aplikací a vy můžete sledovat a vyhodnocovat reporty a statistiky. Díky cloudovému řešení je navíc možné pracovat odkudkoli, například z domova.

Vlastnosti

Telefonní čísla
Při propojení kontaktního centra na Microsoft Teams zůstávají zachována všechna telefonní čísla, která dnes máte. Samozřejmě vám můžeme přidělit číslo nové, a to včetně barevných nebo zahraničních čísel. Odchozí volání
Z Teams nyní můžete pohodlně volat do telefonní sítě. Získáváte tak v této aplikaci výhody jako u běžného volání z call centra, jako je nahrávání hovorů, statistiky o hovoru a další.

Příchozí volání
V případě, že vám bude někdo volat na vaše telefonní čísla, můžete je svobodně přijmout přímo v aplikaci Teams.

Kontakty
Díky integraci máte přímo v aplikaci přehled o všech svých kontaktech, například pro obchodní tým jsou to všichni zákazníci, pro manažera zase seznam kontaktních čísel všech jeho pracovníků.

Práce na dálku (home office)
Integraci je samozřejmě možné využívat i vzdáleně, včetně mobilní aplikace. Díky tomu dostáváte výhody kontaktního centra do vašeho mobilu.

Další články z blogu

7. 6. 2022
Byznys Apps Day: Bezpečnost je permanentní proces

V úterý 24. 5. jsme měli „premiéru“ v pražském kině Přítomnost Žánr: psychothriller inspirovaný skutečnými událostmi V hlavní roli: hackeři všeho druhu Náš...

Přečíst
1. 6. 2022
Dejte si pozor! Závažná zranitelnost CVE-2022-30190

autor: Ing. Filip Lang, Vedoucí oddělení Implementace a realizace Národní úřad pro kybernetickou a informační bezpečnost upozorňuje na závažnou zranitelnost...

Přečíst
4. 5. 2022
Žhavá témata v kybernetické bezpečnosti: NÚKIB

Je z hlediska bezpečnosti lepší používat Signal, Messenger nebo WhatsApp? Jaká jsou aktuálně žhavá témata v oblasti bezpečnosti v kyberprostoru? Jak se...

Přečíst
(c) 2021 NWT a.s.
Website by NWT Marketing
menu-circlecross-circle
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram