Školení Office 365
13. 6. 2019

Office 365 toho obsahuje opravdu hodně!

Umíte všechny nástroje efektivně využívat?

Nechte se proškolit od Gold Partnera Microsoftu!

 

Dříve Office 365 představoval pouze Office, uložiště Sharepoint, poštu a uložiště Onedrive. Postupně s aktualizacemi přicházely nové a nové nástroje. Co všechno už dnes Office 365 obsahuje?

Balíček Business Premium obsahuje:

  • kancelářský balík Office 2019 a Office 2019 Online – Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Access, Publisher
  • uložiště OneDrive pro firmy
  • kompletní emailové řešení Exchange online
  • Outlook Customer Manager (OCM) – řízení vztahů se zákazníky přímo v aplikaci Outlook
  • Microsoft Teams – pracovní prostor týmu pro projekty, sdílené dokumenty a spolupráce na nich v reálném čase, konverzace, videokonference a mnohem více!
  • nástroj pro sdílení dat a práce SharePoint (teamové weby, intranet)
  • rezervační systém na cokoliv – Bookings
  • Planner – plánování, úkoly, projekty
  • nástroj pro komunikaci Skype pro firmy – konferenční hovory, sdílení plochy, prezentací
  • Yammer – sociální síť pro podniky
  • Power apps – tvorba vlastních webových a mobilních aplikací s daty ze SharePointu, Excelu
  • Flow – umožňuje vytvářet automatizované pracovní postupy, např. automatické uložení přílohy mailu na OneDrive
  • Vytvářejte jednoduché kvízy, průzkumy, formuláře a shromažďujte informace od zaměstnanců a zákazníků díky nástroji Forms
  • To-do – vytváření seznamu pro cokoli – pro práci, úkoly nebo i nákup potravin
  • Microsoft Stream – 0,5 TB prostor pro videa, automatický přepis mluveného slova do textové podoby, rozpoznávání tváří, sdílení videí a diskuze
  • Vyhledávání napříč celým O365 pomocí Delve
  • Nástroj na tvorbu prezentací Sway
  • Další služby k dokoupení: Dynamics365, Project, Visio,

 

Zaujal vás některý nástroj, ale nevíte, jak jej správně nastavit a začít ve firmě používat? To vše vás a vaše zaměstnance můžeme naučit na školení.

Připravili jsme pro vás tato školení:

Office 365 workshop

Outlook, OneDrive, SharePoint, Teams, Skype pro firmy, Yammer, Planner, Forms, Bookings, OneNote

  • Outlook a kalendář – třídění emailů, vytváření a editace úkolu, plánování schůzky a online schůzky, tipy pro pohodlnější práci…
  • OneDrive – synchronizace souborů v pc, záloha plochy počítače na OneDrive, sdílení a spolupráce na dokumentech, práce odkudkoliv…
  • SharePoint – vytvoření týmových webů, synchronizace souborů s pc, sdílení…
  • Teams – práce v týmech, konverzace, práce se soubory, sdílení, napojení dalších nástrojů O365 do Teams a práce s nimi
  • Skype pro firmy – konferenční hovory, sdílení obrazovky, práce na dokumentech online, nahrávání online schůzky…
  • Yammer – ukázka využití Yammeru, příspěvky, komentáře, vkládání souboru, hlasování, sdílení.. Planner – vytváření a zpracování úkolu, komentáře, vkládání dokumentu, sdílení, propojení s Outlookem…
  • Forms – vytvoření dotazníku, spolupráce s kolegy na dotazníku, sdílení, sběr dat a práce s nimi Bookings – využití rezervačního systému, jeho tvorba, propojení s kalendáři uživatelů
  • OneNote – použití OneNote při každodenní práci

Práce s daty, cloudové uložiště

OneDrive, SharePoint, Teams

  • Přihlášení k OneDrive, synchronizace s počítačem
  • Záloha plochy počítače na OneDrive
  • Přidání a sdílení souborů, správa souborů
  • Přihlášení k SharePoint, synchronizace s počítačem
  • Přidání dokumentů a práce s nimi v Office Online
  • Sdílení dokumentů
  • Představení Teams, propojení s OneDrive a SharePoint
  • Práce v týmech, konverzace, práce se soubory, sdílení

 

Školení Outlook, efektivní práce s poštou a úkoly

Outlook, kalendář a jiné

  • Outlook web app vs Outlook desktop, přihlášení
  • Nastavení zobrazení Outlook
  • Třídění emailů, rychlé kroky, vyhledávání
  • Obnovení odstraněné pošty
  • Složka nepotřebné a nevyžádaná pošta
  • Plánování schůzky a online schůzky, opakování, pomocník pro plánování
  • Vytváření a editace úkolu, kategorie
  • Tipy pro pohodlnější práci

 

Microsoft Dynamics CRM

Dynamics CRM

  • Představení Microsoft Dynamics365
  • Jak správně vpisovat informace o zákaznících (zájemci/příležitosti)
  • Příležitost a získaný / prohraný obchod
  • Uzavření obchodu
  • Vytvoření řídícího panelu
  • Vyhledávání informací
  • Přiřazování záznamu mezi jednotlivými zaměstnanci

 

Nástroje pro efektivní řízení

Planner, Power BI

  • Plánovač – vytvoření plánu, přidání uživatelů do skupiny
  • Vytváření úkolu a přiřazování jednotlivým uživatelům, přidání dokumentů k úkolům, komentáře úkolu a sledování průběhu v grafech
  • Použití poznámkového bloku a SharePointu skupiny
  • Představení produktu Power BI
  • Vkládání dat, vytváření grafů, sdílení uživatelům

Že nevíte, čím začít? Co takhle školení na míru?

Kontaktujte nás.

 

 

 

Napište nám

Kontakt

Vendula Bezručová

Vendula Bezručová

produktová manažerka Office 365

+420 607 089 775
vendula.bezrucova@nwt.cz