Školení Office 365

Office 365 toho obsahuje opravdu hodně!

Umíte všechny nástroje efektivně využívat?

Nechte se proškolit od Gold Partnera Microsoftu!

Dříve Office 365 představoval pouze Office, uložiště Sharepoint, poštu a uložiště Onedrive. Postupně s aktualizacemi přicházely nové a nové nástroje. Co všechno už dnes Office 365 obsahuje?

Balíček Business Premium obsahuje:

  • kancelářský balík Office 2019 a Office 2019 Online – Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Access, Publisher
  • uložiště OneDrive pro firmy
  • kompletní emailové řešení Exchange online
  • Outlook Customer Manager (OCM) – řízení vztahů se zákazníky přímo v aplikaci Outlook
  • Microsoft Teams - pracovní prostor týmu pro projekty, sdílené dokumenty a spolupráce na nich v reálném čase, konverzace, videokonference a mnohem více!
  • nástroj pro sdílení dat a práce SharePoint (teamové weby, intranet)
  • rezervační systém na cokoliv - Bookings
  • Planner – plánování, úkoly, projekty
  • nástroj pro komunikaci Skype pro firmy – konferenční hovory, sdílení plochy, prezentací
  • Yammer - sociální síť pro podniky
  • Power apps – tvorba vlastních webových a mobilních aplikací s daty ze SharePointu, Excelu
  • Flow – umožňuje vytvářet automatizované pracovní postupy, např. automatické uložení přílohy mailu na OneDrive
  • Vytvářejte jednoduché kvízy, průzkumy, formuláře a shromažďujte informace od zaměstnanců a zákazníků díky nástroji Forms
  • To-do – vytváření seznamu pro cokoli – pro práci, úkoly nebo i nákup potravin
  • Microsoft Stream – 0,5 TB prostor pro videa, automatický přepis mluveného slova do textové podoby, rozpoznávání tváří, sdílení videí a diskuze
  • Vyhledávání napříč celým O365 pomocí Delve
  • Nástroj na tvorbu prezentací Sway
  • Další služby k dokoupení: Dynamics365, Project, Visio,

Zaujal vás některý nástroj, ale nevíte, jak jej správně nastavit a začít ve firmě používat? To vše vás a vaše zaměstnance můžeme naučit na školení.

Připravili jsme pro vás tato školení:

Office 365 workshop

Outlook, OneDrive, SharePoint, Teams, Skype pro firmy, Yammer, Planner, Forms, Bookings, OneNote

  • Outlook a kalendář – třídění emailů, vytváření a editace úkolu, plánování schůzky a online schůzky, tipy pro pohodlnější práci…
  • OneDrive - synchronizace souborů v pc, záloha plochy počítače na OneDrive, sdílení a spolupráce na dokumentech, práce odkudkoliv…
  • SharePoint – vytvoření týmových webů, synchronizace souborů s pc, sdílení…
  • Teams – práce v týmech, konverzace, práce se soubory, sdílení, napojení dalších nástrojů O365 do Teams a práce s nimi
  • Skype pro firmy – konferenční hovory, sdílení obrazovky, práce na dokumentech online, nahrávání online schůzky…
  • Yammer - ukázka využití Yammeru, příspěvky, komentáře, vkládání souboru, hlasování, sdílení.. Planner - vytváření a zpracování úkolu, komentáře, vkládání dokumentu, sdílení, propojení s Outlookem…
  • Forms – vytvoření dotazníku, spolupráce s kolegy na dotazníku, sdílení, sběr dat a práce s nimi Bookings – využití rezervačního systému, jeho tvorba, propojení s kalendáři uživatelů
  • OneNote - použití OneNote při každodenní práci

Práce s daty, cloudové uložiště

OneDrive, SharePoint, Teams

  • Přihlášení k OneDrive, synchronizace s počítačem
  • Záloha plochy počítače na OneDrive
  • Přidání a sdílení souborů, správa souborů
  • Přihlášení k SharePoint, synchronizace s počítačem
  • Přidání dokumentů a práce s nimi v Office Online
  • Sdílení dokumentů
  • Představení Teams, propojení s OneDrive a SharePoint
  • Práce v týmech, konverzace, práce se soubory, sdílení

Školení Outlook, efektivní práce s poštou a úkoly

Outlook, kalendář a jiné

  • Outlook web app vs Outlook desktop, přihlášení
  • Nastavení zobrazení Outlook
  • Třídění emailů, rychlé kroky, vyhledávání
  • Obnovení odstraněné pošty
  • Složka nepotřebné a nevyžádaná pošta
  • Plánování schůzky a online schůzky, opakování, pomocník pro plánování
  • Vytváření a editace úkolu, kategorie
  • Tipy pro pohodlnější práci

Microsoft Dynamics CRM

Dynamics CRM

  • Představení Microsoft Dynamics365
  • Jak správně vpisovat informace o zákaznících (zájemci/příležitosti)
  • Příležitost a získaný / prohraný obchod
  • Uzavření obchodu
  • Vytvoření řídícího panelu
  • Vyhledávání informací
  • Přiřazování záznamu mezi jednotlivými zaměstnanci

Nástroje pro efektivní řízení

Planner, Power BI

  • Plánovač - vytvoření plánu, přidání uživatelů do skupiny
  • Vytváření úkolu a přiřazování jednotlivým uživatelům, přidání dokumentů k úkolům, komentáře úkolu a sledování průběhu v grafech
  • Použití poznámkového bloku a SharePointu skupiny
  • Představení produktu Power BI
  • Vkládání dat, vytváření grafů, sdílení uživatelům

Že nevíte, čím začít? Co takhle školení na míru?

Kontaktujte nás.

Další články z blogu

23. 8. 2021
S citlivými daty se obchoduje na „aukru“ pro kriminálníky

Kyberbezpečnostní úřad zkoumá další znepokojující kauzu. Ano, hádáte správně, v hlavní roli jsou opět hackeři. Aktuálně se chlubí ukradenými interními daty společnosti Gordic. Na...

Přečíst
12. 8. 2021
NSA vydává návod, jak lépe zabezpečit bezdrátová zařízení

Přestože rady a osvědčené postupy NSA pro zabezpečení bezdrátových zařízení nejsou zárukou ochrany, budou snižovat rizika, kterým můžete čelit. Nejviditelnější...

Přečíst
19. 7. 2021
TIP měsíce pro SMB

Řešení pro archivaci dat z Vaší Synology NAS! V poslední době si společnosti všech velikostí začínají více a více uvědomovat, že je...

Přečíst
(c) 2021 NWT a.s.
Website by NWT Marketing
menu-circlecross-circle linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram