PAVEZA & PAVEZA LIGHT

Správa veřejných zakázek a podpora nákupních procesů
– elektronicky, jednoduše a efektivně
Hledáte systém pro správu veřejných zakázek?
Chcete mít úplnou kontrolu a přehled nad nákupy ve vaší firmě?
Intranetová aplikace PAVEZA (a její odlehčenější verze PAVEZA LIGHT) umí obojí. Na jedničku.
plánování nákupních potřeb
Uživatelé zadávají své nákupní požadavky, ze kterých se vytváří žádanky. Ty pak vytváří roční plán nákupních potřeb.
Schvalování a OBJEDNÁVKY
V návaznosti na žádanky generuje Paveza schvalovací doložky a následné objednávky. 
TVORBA veřejné zakázky
Efektivní tvorba a administraci veřejných zakázek od zadání po dokumentaci s přílohami.  Vše lze pak snadno publikovat do elektronického nástroje EVEZA.
hodnocení veřejných zakázek
IS Paveza nabízí automatizované hodnocení veřejných zakázek i dodavatelů.
elektronický podpis
Veškeré schvalování a podepisování probíhá pomocí elektronického certifikátu. Podepisování tak vyřídíte odkudkoli.
integrace
IS Paveza je napojena na velký počet SW - ICZ e-spis, SW602, Sharepoint, Azure, HA-soft, Helios, Azure, MS365, PowerBI a další.

Pokročilá práce s daty

Nabízíme pokročilou práci s daty a jejich analýzu. V rámco dostupných technologií vytváříme můstek pro Power BI a pro opravdu velké objemy dat využíváme OLAP kostku. 

Vybrané integrace

PAVEZA. UŽ JEN PÁR KROKŮ VÁS DĚLÍ OD …
  • Přehledné tvorby plánu nákupních potřeb (investičního i neinvestičního charakteru)
  • Zefektivnění rutinních administrativních úkonů při zadávání a hodnocení veřejných zakázek
  • Úspory času při přípravě a administraci zadávacích řízení
  • Zjednodušení a zpřehlednění celého procesu zadávání veřejných zakázek
  • Zavedení jednotného systému a postupu na všech úrovních organizace
NAVÍC ZÍSKÁTE …
  • Kompletní vedení agendy dokumentace celého zadávacího řízení
  • Předdefinované šablony dokumentů pro automatické generování
  • Manažerské přehledy a statistiky
  • Systém „šitý na míru“ vašim individuálním požadavkům a potřebám organizace
A PAK UŽ JEN SPOLEČNĚ KRÁČÍTE VSTŘÍC …
  • Přímým úsporám v nákupu
  • Sekundárním úsporám (efektivnější správa veřejných zakázek, personální náklady)
  • Transparentnosti systému nákupu napříč organizací
  • Naplnění zákonných a interních povinností při zadávání veřejných zakázek spojených s eliminací pokut vlivem nižšího rizika porušení zákona o veřejných zakázkách

Reference

Napište nám


Kontaktní osoba

Ing. Lucie Venzarová
Vedoucí oddělení
Aplikace
+420 725 505 643
lucie.venzarova@nwt.cz
(c) 2021 NWT a.s.
Website by NWT Marketing
menu-circlecross-circle linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram