Aplikace ServiceDesk SD Portal

Intranetová aplikace nabízející řešení stavového workflow pro vkládání a evidenci hlášených požadavků formou ticket systému

Na vložený požadavek je možné přímo vykazovat pracnost. Všichni uživatelé pracují vždy s aktuálními daty na základě přidělených rolí a práv do Aplikace.. Aplikace také umožňuje vybraná data filtrovat a následně exportovat do formátu csv.

Funkcionality:

  • Evidence hlášených požadavků
  • Posouzení hlášených požadavků
  • Předání požadavků řešiteli k vyřešení
  • Zaznamenání vykázaného času řešitele na požadavek (možnost vložení hodinové sazby) a následný export dat do csv pro vyúčtování
  • Nastavitelné workflow (stavy a schéma přepínání mezi nimi) požadavku na míru
  • Tvorba formuláře pro vkládání požadavku dle potřeb
  • Notifikace všech či jen vybraných změn zasílána emailem na řešitele
  • Notifikace v čase uvedeném u požadavků
  • Logování a zobracení historie změn požadavku
  • Možnost přidávat přílohy k požadavku v jakémkoliv formátu
  • Možnost vkládat komentáře k požadavku
  • Možnost vytvoření vlastních přehledů (filtrů) požadavků
  • Hlídání a podpora SLA
  • Generování servisního listu, atd.

Využití v praxi:

  • nástroj pro komunikaci se zaměstnanci
  • nástroj pro řešení reklamačních požadavků od zákazníků
  • nástroj pro konzultaci projektů, evidenci smluv, správu budov, evidenci incidentů bezpečnosti zdraví a ochrany zaměstnanců, …

=> řešení pro zajištění bezchybného servisu koncovým uživatelům a zákazníkům

Výhody a přínosy aplikace:

  • Snadná a intuitivní orientace v prostředí aplikace zjednodušuje řízení organizace (úspory času, financí)
  • Sjednocení komunikačních kanálů a výkazů práce napříč organizací s centrální evidencí a archivací vzniklých incidentů či požadavků
  • Okamžitá reakce na požadavky Partnerů a klíčových klientů dle nastavených Service-level agreement
  • Přehledné a snadné vyhodnocení efektivnosti zaměstnanců na konkrétním požadavku
  • Manažerské přehledy s možnosti exportu dat

Možnost integrace aplikace ServiceDesk na další systému organizace

Reference

Napište nám

Kontaktní osoba

Lucie Venzarová

Lucie Venzarová

koordinátor týmu Aplikace

+420 725 505 643
lucie.venzarova@nwt.cz