preloder

Digitalizace a vytěžování dat z dokumentů

Nabízíme efektivní digitalizaci fyzických a obrazových dokumentů

Mějte svá data kdykoliv po ruce díky moderní digitalizaci. Přerůstají vám papíry přes hlavu – a ještě výš? Kupí se všude, orientace v nich je téměř nemožná a riziko ztráty nemalé? Vyzkoušejte digitalizaci dat. S naším systémem vám pomůžeme převést všechny potřebné dokumenty do digitální podoby. Pěkně na jedno místo. Ušetříte tím nejen své nervy a čas, ale i další výdaje za nadbytečný personál či jeho nadbytečnou práci.

Využíváme moderní technologie na maximum. Díky tomu dokážeme digitalizovat fyzické (faktury) i obrazové dokumenty. Tím ale naše práce zdaleka nekončí. Do vašich dat vneseme pevný řád a postaráme se také o následné workflow – ještě dříve, než se data stanou vstupem do vašeho IS systému.

Zaměření na vytěžování dat z faktur (OCR systém)

Zjednodušte procesy a zvyšte svou produktivitu na maximum díky digitalizaci faktur. Nestresujte se zdlouhavým přepisováním dat do vašeho IS systému. Zajistíme vám rychlé, a v kombinaci s DMS také přehledné řešení.

Uděláme pro vás první poslední – vybereme vhodné řešení spolu s implementací, pomůžeme se zaškolením i běžným provozem a v případě nouze vám bude k dispozici naše technická podpora.

Systém pro správu a oběh dokumentů (DMS)

Omezte administrativu na minimum. DMS vnese do vašich dokumentů řád a pořádek. Nabízí účinné ukládání, správu a tok dokumentů i automatizaci procesů s ohledem na co nejvyšší produktivitu.

Vkládání souborů do DMS systémů přináší řadu výhod: přehlednost a dohledatelnost dat, sdílení s relevantními uživateli, správu přístupu, identifikovatelnost autora i jednotlivých verzí, notifikaci nebo archivaci založenou na modulovatelném workflow.

Výhody nasazení komplexního řešení na vytěžování faktur a oběh dokumentů

  • Automatické zpracování faktur (rychlý přenos dat z dokumentů, snížení personálních nákladů, omezení chyb ručního zadávání)
  • Správa ISO dokumentace
  • Řízení tvorby a evidence smluv (zajištění spolehlivého registru)
  • Přehledný registr s evidencí příchozí pošty
  • Anonymizace smluv a propojení s ISRS (automatické ochrana citlivých údajů)
  • Řízení zápisů a úkolů z porad
  • Správa datových schránek

Napište nám

Kontaktní osoba

Ondřej Hudcovič

Ondřej Hudcovič

produktový manažer - tisková řešení

+420 720 965 510
ondrej.hudcovic@nwt.cz