Správa veřejných zakázek a podpora nákupních procesů – elektronicky, jednoduše a efektivně
Hledáte systém pro správu veřejných zakázek? Chcete mít úplnou kontrolu a přehled nad nákupy ve vaší firmě? Intranetová aplikace PAVEZA umí obojí. Na jedničku.
Uživatelé zadávají své nákupní požadavky, ze kterých se vytváří žádanky. Ty pak vytváří roční plán nákupních potřeb.
Schvalování a OBJEDNÁVKY
V návaznosti na žádanky generuje Paveza schvalovací doložky a následné objednávky.
TVORBA veřejné zakázky
Efektivní tvorba a administraci veřejných zakázek od zadání po dokumentaci s přílohami. Vše lze pak snadno publikovat do elektronického nástroje EVEZA.
hodnocení veřejných zakázek
IS Paveza nabízí automatizované hodnocení veřejných zakázek i dodavatelů.
elektronický podpis
Veškeré schvalování a podepisování probíhá pomocí elektronického certifikátu. Podepisování tak vyřídíte odkudkoli.
integrace
IS Paveza je napojena na velký počet SW - ICZ e-spis, SW602, Sharepoint, Azure, HA-soft, Helios, Azure, MS365, PowerBI a další.
Pokročilá práce s daty
Nabízíme pokročilou práci s daty a jejich analýzu. V rámco dostupných technologií vytváříme můstek pro Power BI a pro opravdu velké objemy dat využíváme OLAP kostku.
Vybrané integrace
MODUL PLÁNOVÁNÍ
Modul plánování umožňuje vytvořit plán nákupních potřeb ve věcné struktuře (NIPEZ), a to buď z aktuálního finančního plánu organizace (například rozpočtu města) anebo přímo bez vazby na finanční
plány. Díky tomu je možné snadno získat přehled o plánovaných
nákupních potřebách na dané období za celou organizaci. Tímto
postupem lze snadno určit hodnoty věcně setříděných budoucích nákupních akcí a také agregovat nákup do větších nákupních
celků. Dosažení finančních úspor je zase snazší. Proces plánování
je nastavitelné workflow s možnostmi schvalování na jednotlivých
organizačních úrovních. Automatické načítání rozpočtu z účetního
systému lze nastavit pouze v případě serverové verze PAVEZA instalované u zákazníka. Systém lze nastavit i opačně, tzn. pomocí tohoto
modulu lze vytvořit podklady pro tvorbu finančního plánu.
FUNKCE MODULU
Import rozpočtu města nebo jiného finančního plánu organizace
Rozpad vlastního finančního plánu do věcné struktury NIPEZ
Vkládání nákupních potřeb ve struktuře NIPEZ bez vazby na finanční plán
Uživatelská oprávnění dle organizační struktury
MODUL veřejných zakázek
Modul je vhodným prostředkem pro elektronickou podporu
„klasických papírových“ veřejných zakázek. Umožňuje evidenci, přípravu a administraci všech nákupních aktivit, které probíhají podle
předem stanovených postupů. Jednotlivé nákupní akce (například
typicky veřejná zakázka v režimu zákona o veřejných zakázkách)
jsou uživatelem zadávány do připravených formulářů. Vyžadovány
jsou jen podstatné informace. Uživatel zvolí pouze takový postup
výběru dodavatele, který mu systém „povolí“, a to v souladu s interní
směrnicí, případně se zákonem.
Proces přípravy veřejné zakázky (nákupní akce) může být elektronicky schvalován. Pravidla procesu a schvalování lze nastavit dle organizačních zvyklostí. Uživatel má možnost z aplikace přímo vytvářet dokumenty PDF, které jsou pro daný zadávací postup předepsané, což zaručuje jednotnost a obsahovou správnost. Po vyhlášení VZ má uživatel k dispozici formuláře pro administraci, kdy pouze zadává informace do polí v aplikaci. Postupně je tak s pomocí generovaných PDF vytvářena požadovaná dokumentace (zápisy, protokoly apod.). Uveřejňování dokumentů a informací pak probíhá poloautomaticky, bez nutnosti uživatele vstupovat na profil a dokumenty vkládat.
Generování dokumentů PDF dle uložených šablon
Customizace předdefinovaných PDF šablon dle potřeb zákazníka
Import originálů (skenů) dokumentů
Vedení elektronického spisu dokumentů k VZ
Workflow v procesu přípravy a administrace VZ s možností schvalování
Customizace workflow dle potřeb zákazníka
Integrované propojení na certifikovaný profil zadavatele EVEZA (součást)
Integrace na aukční portál proe.biz (licence proe.biz není součástí)
Uživatelská oprávnění dle organizační struktury
vÝHODY ŘEŠENÍ
Zavedení jednotného systému a postupů na všech organizačních úrovních zadavatele.
Efektivní řízení procesu zadávání a správy veřejných zakázek.
Úspora času při přípravě a administraci zadávacích řízení.
Zjednodušení a zpřehlednění celého procesu zadávání veřejných zakázek.
Zefektivnění rutinních administrativních úkonů při zadávaní a hodnocení VZ.
Kompletní vedení agendy dokumentace celého zadávacího řízení.
Správa a evidence všech veřejných zakázek v jednotném softwarovém prostředí.
Předdefinované šablony dokumentů.
Možné modifikace specifických potřeb dle požadavků konkrétního zadavatele.
Manažerské přehledy a statistiky.
Možnost integrace na datová úložiště zadavatele.
TECHNOLOGIE
PAVEZA
DB server
Oracle/SQL
Umístění fyzické instalace
server zákazníka
Internetová aplikace (tj. bez instalace na PC)
•
Počet uživatelů v rámci licence zákazníka (IČ)
neomezeno
Navýšení počtu uživatelů
/
Možnost integrace k lokálním aplikacím (DMS, spisová služba)
•
Možnost integrace na ERP, reálné řízení nákupu
•
Doba implementace
4 měsíce (dle úprav)
přínosy
Přímé úspory v nákupu (sdružení nákupu = výhodnější ceny).
Sekundární úspory (efektivnější správa VZ, nižší personální náklady).
Eliminace pokut vlivem nižšího rizika porušení zákona o veřejných zakázkách.
Zprůhlednění systému nákupu v celé organizaci včetně organizačních složek.
Naplnění zákonných povinností v zadávání VZ na všech org. úrovních i pro VZMR.
Implementaci softwaru (k automatizaci nákupního procesu) provázaného na stávající systémy organizace.
servis a uživatelská podpora
Průběžná aktualizace systému v souvislosti s novelami zákona.
Elektronické rozhraní HelpDesku NWT k řešení dotazů a požadavků na úpravy systému.
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.